Digitale Bibliotheek
Sluiten Bladeren door artikelen uit een tijdschrift
 
<< vorige    volgende >>
     Tijdschrift beschrijving
       Alle jaargangen van het bijbehorende tijdschrift
         Alle afleveringen van het bijbehorende jaargang
           Alle artikelen van de bijbehorende aflevering
                                       Details van artikel 8 van 62 gevonden artikelen
 
 
  A Structured Peer Assessment Method with Regular Reinforcement Promotes Longitudinal Self-Perceived Development of Medical Students’ Feedback Skills
 
 
Titel: A Structured Peer Assessment Method with Regular Reinforcement Promotes Longitudinal Self-Perceived Development of Medical Students’ Feedback Skills
Auteur: Tzeng, Alice
Bruno, Bethany
Cooperrider, Jessica
Dinardo, Perry B.
Baird, Rachael
Swetlik, Carol
Goldstein, Brittany N.
Rastogi, Radhika
Roth, Alicia J.
Gilligan, Timothy D.
Rish, Julie M.
Verschenen in: Medical science educator
Paginering: Jaargang 31 () nr. 2 pagina's 655-663
Jaar: 2021-03-11
Inhoud:
Uitgever: Springer US, New York
Bronbestand: Elektronische Wetenschappelijke Tijdschriften
 
 

                             Details van artikel 8 van 62 gevonden artikelen
 
<< vorige    volgende >>
 
 Koninklijke Bibliotheek - Nationale Bibliotheek van Nederland